هتل توسکانو تفلیس
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1809/tub/Hotel_Toscano_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل توسکانو تفلیس دارای یک باغ بزرگ و زیبا است. رستوران آن اختصاصی بوده و انواع غذاها را سرو می‌کند. از هتل توسکانو تا اپرای تفلیس و تئاتر باله حدود 4 کیلومتر فاصله وجود دارد.

به طور طبیعی، همانند دیگر هتل‌های قرار گرفته در دسته‌بندی چهار ستاره، هر اتاق دارای یک حمام اختصاصی است. در اینجا لوازم تور استانبول   کافی همچون خشک‌کن مو وجود دارند. در زمان عدم گشت و گذار در دل شهر می‌توانید از طریق تلویزیون تحت هر اتاق به تماشای برنامه‌های مختلف بپردازید. کافه هتل توسکانو تفلیس در باغ آن قرار داشته و انواع غذاهای گرجی و اروپایی را سرو می‌کند. بخش پذیرش به صورت 24 ساعته در دسترس تور تفلیس        بوده و آماده پاسخگویی به نیازهای شما است.

تنیس بازی در هتل توسکانو تفلیس

امکان تنیس بازی در هتل توسکانو تفلیس به لطف ایجاد زمین مخصوص آن میسر است. این یکی از مفرح‌ترین کارهایی است که می‌توان در زمان اقامت در هتل طی تور تفلیس انجام داد. خبر خوب دیگر، امکان کرایه کردن دوچرخه از همینجا است. فاصله تا تور مالزی   تئاتر روستاولی و همچنین میدان آزادی حدود 4.5 کیلومتر است. بین هتل توسکانو تا فرودگاه بین المللی تفلیس مسافتی 17 کیلومتری وجود دارد.





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: